Ik weet het nog goed. Ik verliet de Kamer van Koophandel, met de officiële inschrijving van mijn eigen bedrijf op zak. De eerste aanvraag diende zich al vlug aan: of ik WeitjeRock wilde sponsoren. Dit leuke evenement zou niet de laatste zijn. 

Waarom zou je sponsoren? Heel simpel. Je doet het als je een positief gevoel hebt bij het evenement of de vereniging die om een bijdrage vraagt. Maar er is nog iets. Sta je er ook bij stil dat het je zichtbaarheid kan vergroten? Sponsoring is een goede manier. Door jouw naam als sponsor zichtbaar terug te laten komen, kweek je ook goodwill. Je kunt het zo gek niet bedenken: van borden, sportkleding, toegangsbandjes tot sponsoring in de vorm van goederen. Leuke manieren om je bedrijf in beeld te brengen.

Maar gebeurt dat ook online? Een kleine moeite en een link naar jouw website kan je ook online veel opleveren. Deze externe links creëren nieuwe ingangen voor nieuwe bezoekers van je website. Bovendien zorgen kwalitatieve links voor een betere online reputatie én een hogere positie in zoekmachines. Vraag dus ook om een link, net als ik! Weten waar je daarbij op moet letten? Neem gerust contact op.